OPS# pune la dispoziţia afacerilor online şi a magazinelor online:

CUSTOMER SUPPORT

e-FULFILLMENT

Despre serviciile de e-Fulfillment

(adică logistica necesară recepţionării, depozitării, gestionării, împachetării şi livrării comenzilor din magazinul tău online către clienţii tăi finali):

O

servicii complete de recepţionare, depozitare, ambalare şi creare colet pentru clienţii tăi la doar 1 eur/livrare

O

inventar în timp real

O

costuri mici de depozitare, verificare şi recepţie europaleţi marfă

O

tipărire automată a diverselor documente necesare

O

gestiune bază de date și stocuri

O

ambalare și transport

O

returnare, rambursare, recuperare

O

serviciu clienţi (Customer Support)

O

integrare cu magazinul tău online

Despre serviciile de Customer Support:

- inbound call center – telefoanele pe care le primeşti

- outbound call center – telefoanele pe care le dăm în numele tău (fie pentru a verifica o comandă/informaţiile furnizate de client, fie pentru a vinde serviciile şi produsele tale)

- social media support – managementul mesajelor primite de tine prin canalele de socializare

- e-mail support – managementul e-mailurilor primite de tine, de la clienţii tăi

Toate pot fi conectate inclusiv la informaţiile de fulfillment. Toate serviciile au fost eficientizate din punct de vedere costuri, de exemplu:

- confirmarea comenzii are un tarif unic de 0.68 eur deşi, în mod normal, pentru fiecare confirmare primită se efectuează, statistic, până la 3 apeluri, iar fiecare apel ar trebui să aibă propriul cost

-serviciul telefonic de suport al clienţilor percepe un tarif unic de 0.35 eur/colet ambalat

- dacă publicul tău ţintă este majoritar în Bucureşti sau Ilfov, România, iar afacerea ta este, de exemplu, în Timişoara, să trimiţi coletele către ei este mai avantajos când depozitul este mai aproape de public (de la 25 lei un transport din Timişoara, până la 10 sau 15 lei din Bucureşti sau Ilfov)

Beneficiile externalizării către OPS#
Câştigi mai mult timp pentru responsabilitățile de bază.
Elimini problemele de personal.
Gestionezi rapid şi în siguranţă comenzile şi cerinţele clienţilor tăi.
Eficientizezi bugetul.
Flexibilitate la schimbarea nevoilor / extinderea la piețele externe.
Cere o ofertă: