GARANȚIA SUCCESULUI CU OPS
După 20+ ani de business în domeniu și sute de povești reușite, știm că succesul colaborării noastre este garantat. Suntem atenți la tot ce se întâmplă în domeniu, investim continuu în cele mai noi tehnologii și avem grijă de oamenii noștri.
Compania noastră este ca o mare familie cu o misiune comună:
succesul afacerilor clienților noștri.
Creată în 1996, echipa noastră s-a format din departamentul de IT și logistică al unei companii de comenzi prin poștă.
Dezvoltarea OPS s-a facut nu numai prin echipamente, tehnică de calcul, software sau tehnologii specifice domeniului nostru de activitate.
Cel mai mult a contat acumularea nenumăratelor lucrări făcute de-a lungul timpului, în peste 25 de ani, pentru Romania și alte 17 țări: Portugalia, Spania, Franta, Belgia, Danemarca, Suedia, Marea Britanie, Germania, Italia, Cehia, Ungaria, Polonia, tările baltice, India si Mexic.
Internetul a făcut posibilă prezența noastră în aceste țări, permițând efectuarea, pentru marea majoritate dintre aceste țări, a următoarelor servicii: creerea de site-uri de e-commerce, operarea acestor site-uri, conectarea lor la platforme de plată, conectare cu platforme locale de fulfillment și expediție, distribuție și curierat, suport clienți in limbile locale, livrarea de informații de producție, distribuție, marketing / comerciale și contabilitate / financiare.
La toate acestea, în Romania, s-au adaugat și serviciile complete de marketing direct, de fulfillment, de dezvoltare de software, de automatizări de fluxuri de producție, dar și implementarea unor terțe soluții de software colaborativ, analiză statistică, securitate informatică și tehnologii de comunicare.
Și nu numai atât: ne dezvoltăm permanent prin interacțiunea cu clienții noștri, cu problemele lor și, de foarte multe ori, și cu clientii clientilor nostrii - OPS-ul fiind veriga care închide acest cerc.
Cei peste 25 de ani de functionare ne-au condus la o cultura proprie a profesiei noastre la care, in permanență, se adaugă cultura celor pentru care muncim.
Este un proces care știm ca nu se va termina niciodată.
Sistem automat de rezervare
a produselor componente ale unei comenzi
Controlul cantitativ și calitativ
la recepția produselor
Adrese complete și sigure
(data enhancement)
Monitorizarea online
a stocurilor și a statusului comenzilor
Ambalaje de calitate la preturi avantajoase,
cu tipo-dimensiuni adaptate
Sincronizarea automată a datelor
dintre Fulfilment și Customer Support
Timpi de expediere
garantați prin contract
Risc de eroare diminuat
în fluxul de ambalare
Serviciu complet
de urmărire a coletelor trimise
În plus, te putem ajuta și cu servicii conexe activității tale:
centru de suport pentru clienții tăi, analize de oportunitate sau profitabilitate în funcție de datele tale, targetare potrivită pentru campaniile tale de marketing și multe altele.
Ai nevoie de o soluție personalizată?
Lasă-ne adresa te de email și te vom contacta în cel mai scurt timp.