Ideea outsourcing-ului îţi ridică semne de întrebare? Ai temeri legate de calitatea serviciilor, dar şi legate de investiţia pe care o presupune? Ne-am luat timp şi am discutat cu clienţii OPS despre care au fost provocările şi temerile pe care aceştia le-au avut la începutul colaborării cu noi.
Împărtăşim mai jos ce ne-au spus, dar şi ce soluţii sau răspunsuri a avut colaborarea cu noi, pentru fiecare punct în parte. Sigur, lista rămâne în continuare una deschisă. Dacă simţi nevoia când parcurgi acest articol să ne adresezi alte temeri sau întrebări pe care ai putea să le ai, te rugăm să nu eziţi să o faci.
Temerea că marja de profit va fi afectată negativ prin existenţa unei taxe lunare pe care trebuie să o plăteşti, chiar dacă numărul tău de comenzi este mic.
OPS nu percepe taxe extra pentru a-şi asigura un venit minim atunci când tu ai o lună cu puţine comenzi. Oferta OPS este direct proporţională cu numărul de paleţi recepționați/depozitaţi şi cu numărul de comenzi pe care le ai. Fără taxe extra lunare şi fără taxe extra procentuale din totalul costurilor de transport livrări colete.
Tocmai pentru a eficientiza costurile pe care le pune la dispoziţia clienţilor săi, OPS a calculat tarife unice şi servicii opţionale, precum:
Citește articolul nostru despre avantajele fulfillment-ului pentru magazinele online pentru a afla mai multe despre ce presupune acest serviciu.
OPS este o companie cu vechime pe piaţa din România, din 1996 mai exact. Acest lucru i-a permis, real, să îşi îmbunătăţească fluxurile operaţionale, dar şi să îşi dezvolte in-house servicii conexe, care s-au dovedit necesare pentru bunul demers al businessului clienţilor săi.
De-a lungul timpului, OPS a automatizat procesele din cadrul serviciului de fulfillment.
Acest lucru face aproape imposibilă încurcarea comenzilor sau a produselor din cadrul comenzilor clienţilor noştri.
Singurul motiv pentru care spunem „aproape imposibil” şi nu simplu „imposibil” se datorează faptului că noi tratăm cu seriozitate sinceritatea şi transparenţa în relaţia cu clienţii noştri. Aşadar, este „aproape imposibil” deoarece coletele sunt totuşi împachetate de către angajaţii OPS, iar mereu unde există oameni va exista şi o mai mică sau mai mare eroare umană.
La noi este foarte mică, dar totodată verificabilă datorită sistemului de supraveghere şi coordonare implementate.
OPS pune la dispoziţia clienţilor săi un întreg Call Center pentru orice întrebare sau verificare pe care clientul doreşte să o adreseze clienţilor noştri cu privire la comanda lansată. Angajaţii OPS răspund cu răbdare şi promptitudine oricărei provocări.
În plus, dacă se doreşte, mai putem pune la dispoziţia clienţilor noştri un Account dedicat. Business-urile mai mari au nevoie de un astfel de Account, care să înveţe şi să coordoneze personalizat şi eficient campaniile şi comenzile acestuia.
Fiecare partener de fulfillment are propria sa modalitate în care recepţionează produsele.
Experiența dobândită în timp ne-a validat un sistem prin care produsele primesc un cod intern în momentul recepţionării în depozit. Acesta este corelat ulterior cu codul din magazinul online al clientului OPS. Procedura este simplă, nu ridică dificultăţi de nicio parte.
Camioanele de transport vin în depozitul OPS de 2 ori pe zi:
Singura diferenţă față de distribuţia în regim propriu este că acum toată logistica din spate este coordonată de către angajaţii noştri, ceea ce, pentru clienţii OPS, înseamnă, de fapt, mai mult timp pentru a pregăti oricare alte demersuri menite să crească businessul.
OPS acordă atenţie mare nu doar conţinutului coletului, dar şi a modului în care produsele sunt efectiv împachetate.
La alegerea clientului, la costuri competitive, se pot adăuga şi diferite tipuri de folii de protecţie, menite să protejeze produsele fragile.
De asemenea, există şi posibilitatea personalizării ambalajelor în care sunt livrate comenzile. Totul se aranjează cu grijă şi într-un timp mult eficientizat datorită automatizărilor din depozitul nostru, dar şi a experienţei căpătate în anii de când activăm pe piaţă.
OPS pune la dispoziţia clienţilor săi un serviciu opţional de confirmare a comenzilor, înainte de livrarea efectivă. Acesta are drept scop scăderea procentului de retururi.
Experienţa ne-a arătat că o mare parte din retururi sunt datorate faptului că, ori clientul final s-a răzgândit, ori nu a furnizat complet informaţiile de livrare, ori nu este mulţumit de produsul comandat.
Sigur, în funcţie de domeniul de activitate al clienţilor noştri, procentul de retururi poate fi mai mare sau mai mic.
De exemplu, este cunoscut faptul că în cazul domeniului fashion procentul de retururi este mai mare deoarece clientul final poate proba efectiv articolele de îmbrăcăminte / încălţăminte abia după livrarea acestora.
OPS nu reţine niciun venit în afara celui aferent plăţii pentru factura de prestări servicii de fulfillment, de la sfârşitul fiecărei luni. Toţi banii din comenzi, retururi sau rambursuri intră direct în contul clienţilor noştri.
Depozitul OPS nu conţine nici produse depozitate neglijent unele peste altele, dar nici nu prezintă condiţii de umezeală sau îngheţ. Condiţiile de depozitare sunt mereu verificate.
Suntem deschişi oricând pentru vizite!