Ne conectăm direct la baza de date a magazinului tău online* pentru a prelua comenzile care trebuie expediate. Facem asta indiferent de platforma software pe care o folosești.
Suntem deja conectați la cele mai populare platforme:
* Dacă încă nu ai un magazin online, te ajutam.
Stocul de produse și rapoarte privind miscarile de stoc sunt accesibile permanent, in timp real, printr-o aplicatie Web.
Prin aplicatiile sale de Stock Management, OPS ofera posibilitatea de a monitoriza, plănui, controla, optimiza si previziona stocul de produse.
Atașăm automat coletului toate documentele necesare expedierii și livrării. Pentru imprimarea fiecărui tip de document putem folosi orice grafică sau template îți dorești.
La livrarea coletelor, putem crea grupuri de colete în orice combinație de produse este necesar.
Procesul de colectare și ambalare este fluid și rapid, coordonat prin procese automate.
În cazul comenzilor returnate, produsele sunt scoase din ambalaje, sortate și depozitate din nou.
Rambursarea presupune, pe lângă trimiterea banilor către clienți, și recuperarea produselor, atât cât se poate. Produsele în regulă sunt depozitate, iar cele defecte sunt aruncate în modul potrivit pentru fiecare deșeu.
Indiferent de operatorul poștal sau curier, căutăm coletele pierdute până când valoarea pierdută este recuperată.
Acest serviciu este modalitatea în care compania ta identifică și rezolvă nevoile consumatorilor tăi.
OPS îți oferă diferite servicii de suport pentru clienți: prin e-mail, live chat, rețele sociale sau telefonic.