Pentru toate apelurile, pe care le primim din partea clienţilor tăi, OPS poate să:
Îmbunătăţirea serviciilor este constant realizată prin:
ACD = Distribuirea automată, inteligentă și eficientă a apelurilor simultane
IVR = Ajutor accesat printr-un set de opțiuni de autoservire
CTI = Integrare prin telefonie computerizată pentru gestionarea unui număr mare de apeluri primite
Pentru toate apelurile, pe care le dăm clienţilor sau potenţialilor tăi clienţi, OPS poate să:
OPS ajută la creşterea semnificativă a ROI, apelând la:
Social Media este un bun canal ce permite unui brand să interacţioneze cu clienţii sau potenţialii săi clienţi. OPS poate să ofere:
Interacţiunea cu clienţii, din punct de vedere a unui brand, ar trebui să fie extrem de importantă deoarece:
OPS încurajează interacţiunea umană, în detrimentul celor automatizate integral. Putem să efectuăm:
Interacţiunea umană:
Întrebare concretă, care să susţină argumentele de mai sus: ţie îţi place să vorbeşti cu roboţii de la marile companii de telefonie?
Răspuns OPS: nouă deloc!
În ceea ce privește asistența prin email, OPS poate gestiona:
Asistența prin email este importantă, deoarece răspunsurile la e-mail-ul clientului tău fac ca brand-ul să fie unul: